måndag 6 september 2010

Vill du köpa mina foton till tidningstryck eller använda fritt på hemsida eller i blogg?

Hej

Nu börjar jag få in en del foton, som jag givetvis fotograferat själv, i min fotoblogg.

I spalten till höger har jag satt några etiketter med olika kategorier för att ha lite ordning på fotografierna och för att det ska vara lite enklare att hitta det man söker.

Allteftersom kommer jag då och då att fylla på med mer och mer foton så det kan hända att antalet kategorier också ökar.

VILL DU ANVÄNDA MINA FOTON? Läs nedan.

Om det är ett företag som ska ha fotot, t ex en dagstidning som vill publicera ett foto eller ett annat företag som vill använda ett foto i t ex katalog så vill jag ha 800:- för fotot.

Som privatperson får du använda mina foton fritt men enbart till hemsidor och bloggar och då vill jag att du anger att bilden kommer från denna fotoblogg och adressen hit och att du gärna kikar in på någon av reklamlänkarna jag har på bloggen.

Många hälsningar från Mathias. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar